no-img

سروش مارکت

سروش مارکت,قالب وردپرس,افزونه وردپرس,قالب رایگان وردپرس,سئو,افزونه رایگان وردپرس,وردپرس

افزونه پشتیبانی تیکتی حرفه ای وردپرس SupportEzzy - سروش مارکت

سروش مارکت
محصولات ویژه
گزارش نسخه جدید
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

افزونه وردپرس
افزونه پشتیبانی تیکتی حرفه ای وردپرس SupportEzzy
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
افزونه وردپرس
فروردین ۸, ۱۳۹۶
5MB
نسخه 1.4.2
۷,۰۰۰ تومان
۷,۰۰۰ تومان – خرید

افزونه پشتیبانی تیکتی حرفه ای وردپرس SupportEzzy


افزونه پشتیبانی تیکتی حرفه ای وردپرس SupportEzzy

برای اکثر وبسایت‌هایی که رضایت مشتری براشون از هر چیزی با ارزشتر هست پاسخگویی سریع به پرسش‌ها و مشکلات احتمالی کاربران خیلی مهمه. برای این منظور، وبمسترها و فروشگاه‌ دارانی که میخوان نسبت به مشکلات و پرسش‌های کاربرانشون مسئولیت پذیر بوده و به حل اونها بپردازند، داشتن یک سیستم و سامانه‌ی پشتیبانی قوی و حرفه‌ای ، یک امر بسیار بسیار حیاتی‌ست. برای این منظور افزونه‌های گوناگونی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس نوشته شده‌اند، اما افزونه‌ای که هم با ووکامرس هماهنگ باشه، هم دارای کدنویسی قدرتمندی باشه و کار کردن باهاش راحت باشه و همچنین کاملا فارسی‌سازی شده باشه بسیار سخت پیدا میشه! خب، ما اینکار رو کردیم. ما در وب سایت های زیادی برای پیدا کردن یک افزونه‌ی قدرتمند وردپرس در این زمینه کلی وقت صرف کردیم که در نهایت با افزونه‌ی بسیار پیشرفته‌ی CSSJockey SupportEzzy Ticket System روبرو شدیم.

بدون اغراق، طراحی و کدنویسی این افزونه بسیار حرفه‌ای انجام شده و واقعا بهترین افزونه‌ی پشتیبانی کاربران برای وردپرسه که کاملا با ووکامرس هماهنگ بوده و بسیار بسیار برای فروشگاه‌داران و وبمسترانی که بدنبال یک سامانه‌ی قدرتمند برای ایجاد بخش پشتیبانی در وبسایت یا فروشگاهشون میگردن، مناسب است. ما این افزونه را با نهایت دقت و کیفیت فارسی سازی کردیم و تمامی قسمت‌ها و بخش‌های مختلف این افزونه رو، اعم از بخش تنظیمات و پیکربندی و همینطور بخش‌های سمت کاربر، کاملا راستچین و فارسی‌سازی شده است.

همچنین این افزونه با لایسنس قانونی و اورجینال ارائه میگردد تا کیفیت نهایی این افزونه برای تمامی خریداران محترم تضمین شود. این افزونه بصورت یک سیستم تیکتی عمل میکند که کاربر سایت شما میتواند در بخش پشتیبانی ایجاد شده توسط این افزونه، تیکت خود را همراه با عنوان، درجه اهمیت (عادی، مهم، اضطراری و…) و انتخاب کارگزار جهت رسیدگی، برای شما ارسال کند. هماهنگی کامل با ووکامرس جهت درون‌ریزی محصولات فروشگاه شما در این افزونه، این افزونه را برای ساخت یک سیستم پشتیبانی یکپارچه بسیار نیرومند ساخته است. به همین منظور کاربر و یا مشتری فروشگاهِ شما، میتواند در حین ثبت تیکت در سامانه‌ی پشتیبانیِ شما، محصول مورد نظر خودش رو که در اون به مشکل برخورد کرده، انتخاب کند تا امر رسیدگی به مشکل وی، توسط شما، راحت‌تر صورت بگیرد.

تصاویری از این افزونه:


برگه‌ی تنظیمات و پیکربندی‌های افزونه

برگه‌ی تیکت‌های بسته شده

برگه‌ی تیکت‌های باز

برگه‌ی پرسش‌های متداول

برگه‌ی محصولات

شما می‌توانید فرم  خود را سفارشی کنید (فرم دلخواه) و هر چند فیلد هم بخواهید می‌توانید به آن بیافزایید.کاربران شما می‌توانند مشکلات و پرسش خود را از طریق این افزونه پشتیبانی با نیروی پشتیبانی شما مطرح کنند، آنها برای ایجاد تیکت خود ابتدا در سایت شما نام نویشی میکنند و یا اگر عضو هستند ورود می‌کنند و بعد از آن صفحه‌ی ایجاد تیکت نمایش داده می‌شود و کاربر باید ایمیل عضویت خود را وارد کند تا بتواند تیکت ایجاد کند،بعد از این باید عنوان ، شرح مشکل و کارگزار و … را کامل کند تا تیکت خود را بفرستد.

افزونه پشتیبانی تیکتی حرفه ای وردپرس SupportEzzy از امکانات و ویژگی های بسیار بالایی برخوردار است که میتواند شما را به یک برند معتبر تبدیل کند. ویژگی های منحصر به فرد این افزونه فارسی وردپرس قطعا شما را از خریدتان راضی خواهد کرد.

ویژگی های افزونه پشتیبانی تیکتی حرفه ای وردپرس SupportEzzy:

  • قابلیت تعیین نیروی پشتیبانی

  • تغییر چینش و رنگ بندی برگه پشتیبانی

  • فعال یا غیر فعال کردن گزینه های موجود در برگه پشتیبانی

  • تعیین دسترسی های کارگزار و کارپرداز و مشتری

  • قابلیت تعیین اولویت بندی برای تیکت ها و تغییر آنها

  • دلخواه‌سازی و سفارشی سازی ایمیل های ارسالی به کاربران و مدیران

  • قابلیت درون‌بری محصولات ووکامرس

  • پشتیبانی توسط همیشگی سروش مارکت

  • قابلیت درون‌بری محصولات بازار انواتو

 



دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *